Web case - Ceraland

Інтернет-магазин керамічної плитки та декоративного каменю Розробка інтернет-магазину на готовому рішенні «Аспро» для компанії «Кераленд», що займається продажем керамічної плитки.

Перейти на сайт - Ceraland

Рік реалізації - 2015

01
Каталог на 60 тисяч позицій

Інтернет-магазин реалізований таким чином щоб сайт без проблем витримував величезну кількість товарів.

02
«Розумний» фільтр

Фільтри на сайті реалізовані таким чином, що в URL-адресі результату фільтру відображаються параметри фільтрування. Це значно покращує ранжування сайту у пошукових системах та несе інформацію для користувачів сайту.

03
Функціонал автоматичного завантаження,
оновлення цін на продукцію

Для інтернет-магазину важливим елементом управління номенклатурою є вчасне завантаження товарів на сайт та оновлення інформації про ціну, опис, наявність, тощо. Для того щоб інформація завжди залишалась актуальною та достовірною був реалізований механізм автоматичного оновлення інформації у інтернет-магазині. Додатково працює синхронізація з постачальником плитки.

04
Оформлення замовлення в один клік

Фільтри на сайті реалізовані таким чином, що в URL-адресі результату фільтру відображаються параметри фільтрування. Це значно покращує ранжування сайту у пошукових системах та несе інформацію для користувачів сайту.

05
SEO дружній сайт

Відповідність сайту усім правилам та факторам ранжування добавляє плюсів у карму та позицій у пошуковій видачі. SEO-спеціалісти компанії WiseSolutions потурбувались, щоб сайт був SEO-friendly.

Ceraland_foto

06
Відкриті лінії, зв'язані із CRM

Комунікація з клієнтами, що звертаються із питаннями чи зверненнями через відкриті лінії що розміщені на сайті реалізовано через CRM Бітрікс24. Такий функціонал значно полегшує відслідковування комунікацій з клієнтами та дозволяє співставити реального клієнта із інформацією, якою він цікавився






Кольори та шрифти

Ми підберемо ефективне рішення для Вашого бізнесу.