1. Нові пошукові рекламні кампанії
Під час аналізу наявних рекламних кампаній побачили ряд помилок, як у налаштуваннях та оголошеннях, ключових словах, тому було прийняте рішення створювати нові рекламні кампанії "з нуля".
Замість 13 наявних кампаній → налаштували 47 кампаній, по кампанії на кожну групу товарів (поверхневий водовідвід, люки, благоустрій, геоматеріали і т.д.). Це дозволило спростити процес аналітики та зробити її більш прозорою та зрозумілою для клієнта, а також більш гнучко управляти рекламним бюджетом на різні групи товарів.
2. Ремаркетинг
Старий-добрий ремаркетинг відмінно працює у галузях, де притаманний довгий цикл прийняття рішення.
3. Реклама у контекстно-медійній мережі
Звична банерна реклама у контекстно-медійній мережі Google дозволила створювати попит на продукції компанії та формувати позитивну іміджеву складову.
4. Торгові кампанії
Торгові оголошення лише почали входити в арсенал спеціалістів з контекстної реклами тому використовувати їх надзвичайного ефективно: користувач переходить лише по тих оголошеннях де товар відповідає очікуванням та ціна є прийнятною для користувача. Таким чином кількість нецільових заходів на сайт по рекламних кампаніях - мінімізується.