Кейс з SEO просування компанії Standartpark.ua – Wise Solutions

Супермікс:
SEO + інтернет-маркетинг

Кейс: SEO-просування компанії Standartpark.ua
+68% збільшення кількості дзвінків
+37% збільшення трафіку
+22,7% ріст конверсії в дзвінок
Про проект:
Клієнт: «Стандартпарк» – торгово-інжинірингова компанія, що працює у сфері збору, очищення, відведення води, інженерного облаштування та благоустрою території

Сайт: https://www.standartpark.ua/

Регіон: Україна

Період: січень 2019 – січень 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року

Досягнуті цілі:
Результати ефективної роботи SEO-спеціалістів:
+37% до трафіку з органіки
Ріст трафіку з пошукових систем на +37%
+68% до дзвінків
Ріст кількості дзвінків з органічного трафіку на +68% в місяць
+ 22,7% конверсії в дзвінок
Ріст показника конверсії в дзвінки на +22,7%
85% слів у ТОП 10
Виведення 85% ключових слів семантичного ядра в ТОП-10 ПС Google
+130% по цільових інформаційних запитах
Ріст зацікавленої аудиторії по цільових інформаційних запитах на +130% в рік
2+ видачі одночасно у ТОП 5
Досягнення виведення в ТОП-5 ПС Google одночасно 2-х і більше результатів по небрендових ключових словах
Першочергові кроки
для ефективної тактики
пошукового маркетингу:
1
Аналіз продукції
Глибоко вивчили сезонність і попит продукції.
2
Аналіз Цільової аудиторії
Провели брифування всіх ЦА по кожній торговій групі.
3
Аналіз конкурентів
Проаналізували пошукову видачу та конкурентний сегмент.
Труднощі та перепони
На шляху до досягнення результатів довелось долати чимало труднощів, серед головних:
Маркет-плейси
Ріст кількості маркет-плейсів і дошок-оголошень, з якими важко конкурувати, так як вони мають більший авторитет.
Зміна інтенту по запитах
Зміна інтенту по комерційних і деяких інформаційних запитах. Виявили, що у ВЧ видачі почали ранжуватись інформаційні сайти із статтями, блоги.
Геонезалежна видача
Збільшення кількості сайтів з інших регіональних доменів, з якими дуже важко конкурувати у пошуковій видачі ТОП-10.
Заходи, що були проведені:
Ключові слова та семантика
Перерозподілили частину ключових слів, що просуваються, на нові посадкові сторінки. Повністю почистили семантику від тих запитів, що стали нецільовими.
Контент-маркетинг
Залучили активності контент-маркетингу, розширивши блок зі статтями задля отримання трафіку по інформаційних запитах. Склали контент-план та підготували ТЗ для зовнішніх копірайтерів для написання статей. Провели повну оптимізацію наявних статей.
Фото для розділів та підрозділів
Задля покращення сніппетів і збільшення кількості переходів з Google.Images додали фото для розділів і підрозділів.
SEO-аудит
Провели комплексний SEO-аудит сайту та аналіз технічних показників сайту. Виправили виявлені помилки на сайті.
Мета-теги
Оптимізували та задали унікальні мета-теги для карточок товарів, підрозділів, розділів та статичних сторінок сайту. Виправили відсутні та теги, що дублюються, використовуючи ручні та шаблонні методи.
Cтратегія та рекомендації
Розробили маркетингову стратегію та підготували рекомендації для окремих торгових груп по всіх типах продукції.
Рекомендації щодо покращення ранжування сайту
Підготували детальні рекомендації щодо покращення ранжування сайту у пошукових системах Google та Яндекс конкретно по кожному виду продукції на сайті. На основі погоджених рекомендацій сформували та поставили задачі на програмну реалізацію.
Юзабіліті сайту
Доробили функціонал фільтру та сортування для сторінок із карточками продукції з основними параметрами для збільшення юзабіліті сайту для користувача.
Переваги компанії
На головній сторінці вивели переваги компанії та популярні товари по аналогії як в провідних інтернет-магазинів.
Комерційна складова
На розділах вивели «Ціна від…» для підвищення комерційної складової на сайті, оскільки додати ціну на всіх карточках товарів не було можливим (із врахуванням побажання клієнта), а також вивели нові блоки.
Швидкість завантаження
Оптимізували швидкість завантаження сторінок сайту для мобільних пристроїв.
49%
24.01.2019
Швидкість завантаження головної сторінки
на мобільних пристроях
95%
25.01.2020
Швидкість завантаження головної сторінки
на мобільних пристроях
Ранжування сайту у пошуковій системі Google
Покращили ранжування сайту у пошуковій системі Google. По 3-х основних торгових групах сайт знаходиться у ТОП-10 (чим нижче лінія графіку – тим краще).
Висновки, щодо просування проекту
Поєднуючи знання з просування сайтів у пошукових системах з маркетинговою стратегією, аналітикою та тісною співпрацею зі сторони компанії, завжди можна отримати більших результатів, ніж зі звичайного SEO. Алгоритми пошукових систем і вимоги до сайтів з кожним роком все суворіші. Тому, щоб досягнути поставлених КРІ, треба бути з кожним днем все більш винахідливим та спритним. Завдяки спільній роботі наших спеціалістів і клієнта досягнуто таких результатів. Команда – це сила!
Хочете вивести Ваш сайт у ТОП?
Заповніть форму, щоб отримати комерційну пропозицію по пошуковому просуванні Вашого сайту. І Пам'ятайте, клієнти обирають тих, - хто вище у видачі ;)