створення сайтів

Замовник

На жаль, офіційну назву Холдингу ми не можемо опублікувати оскільки з клієнтом підписано договір про нерозголошення інформації. Замовник - Група компаній /Автомобільний Холдинг з спільними засновниками. Холдинг включає в себе декілька автосалонів та сервісних центрів.

Редакція Бітрікс24 : Ентерпрайз

Автоподарунки - інтернет-магазин корисних речей для автомобіля, гаража, будинку або просто подарунків для автолюбителів та водіїв. Вибір товарів досить широкий: від дрібних автомобільних «іграшок» до деталей для професійного тюнінга, від корисних гаражних інструментів до високоточного діагностичного обладнання.

На сайті запропоновано більше 1500 товарів. Сам магазин працює фізично в Києві з 2002 року. Оновлений сайт працює з Червня 2020 року. Регіон: Україна (крім Луганскої і Донецкої областей).

Пошукова мережа: Google.

Тривалість співпраці: з Вересня 2020 року по сьогоднішній день.

Сайт: https://www.autopodarunki.com.ua/

Основні цілі проекту

1. Запустити контекстну рекламу в мережі Google, яка буде приносити реальний прибуток.

2. Поступово масштабувати рекламні кампанії. Зменшувати вартість кліку та збільшувати кількість клієнтів.

Цілі реклами:

Клієнту важливо було відчути ріст замовлень з інтернет-магазину та збільшення трафіку сайту. Основні вимоги – реклама повинна бути рентабельною та швидко себе окупляти. Чітких KPI на початку співпраці не було озвучено, не було з чим порівнювати.

РЕЗУЛЬТАТИ за 4 місяці роботи над проектом:

  • 2001+%
    Досягнення ROМI
  • 66%
    Зменшення ціни за клік на
  • 93%
    Збільшення кількості замовлень з контекстної реклами на
  • 91%
    Збільшення відвідуваності сайту
1

Результати запуску реклами

2

Зменшення ціни за клік на 66%

3

Збільшення кількості замовлень з контекстної реклами на 93%

4

Збільшення відвідуваності сайту на 91%

Похожие проекты

Мы тщательно подходим к каждому проекту, вникаем в детали,
анализируем, разрабатываем, тестируем и развиваем

Замовити безкоштовну консультацію зараз
Ваші конкуренти вже працюють над впровадження CRM