Кейс: Розробка сервісу "Консьєрж авіаперельотів" на Бітрікс24

Сервіс підбору найбільш вигідних варіантів перельотів, аналогів якому немає у світі

Кейс: Розробка сервісу "Консьєрж авіаперельотів" на Бітрікс24.
Читати кейс
Про проект:
Проект «Консьєрж авіаперельотів»* - це неповторний у своєму роді сервіс, який автоматизує роботу консьєржів по покупці авіабілетів і організації вигідних авіаперельотів.
Редакція Бітрікс24: Корпоративний портал.
*реальна назва проекту не згадується згідно з договором про нерозголошення
Які задачі виконує сервіс?
  1. Ведення бази поточних клієнтів та статистики по них.
  2. Швидкий підбір оптимальних маршрутів перельоту для клієнтів та відправка пропозиції із варіантами.
  3. Розрахунок доходів та витрат компанії, у тому числі розрахунок бонусів менеджерам.
сервіс зі сторони клієнта
Схема взаємодії клієнта із компанією
  1. Клієнт звертається до сервісу «Консьєрж Авіаперельотів» через веб-сайт із потребою підібрати оптимальний варіант подорожі, або зв'язується по телефону з менеджером сервісу.
  2. При розмові із менеджером уточнює усю необхідну інформацію для пошуку та бронювання потрібних рейсів.
  3. Отримує комерційну пропозицію із Варіантами перельотів та повідомляє обраний варіант.
  4. У системі електронних підписів затверджує договір на покупку обраних квитків.
  5. Отримує інформацію про посадкові документи або дані для реєстрації.
Як сервіс реалізований зі сторони компанії.
Автоматизація сервісу по пошуку вигідних перельотів
CRM Бітрікс24 - основна функціональна можливість, на базі якого реалізований майже увесь функціонал сервісу. Звісно ж, без кастомізації та реалізації додаткового функціоналу експертними програмістами - не обійшлось.
1. Створення угоди
Після отримання звернення на підбір вигідних авіарейсів у CRM Бітрікс24 створюється угода, де вкладку Flight Request менеджери передаються дані про варіанти перельотів на обрану дату.

Для реалізації такої функції додатково реалізовано:
  • парсинг з зовнішніх сервісів інформації про політ, аеропорти, тривалість, клас польоту;
  • розширено функціонал CRM - додано сутність Flight Request - варіанти перельотів, Quoted Option - обраний варіант по якому формується рахунок на оплату, Confirmation - підтвердження бронювання.
2. Комерційна пропозиція
З отриманих варіантів подорожей менеджер "в один клік" формує в комерційну пропозицію у форматі pdf в корпоративних кольорах та відправляє для ознайомлення замовнику.

Для реалізації такого функціоналу було розширено можливості генератора pdf-документів - функціонал додавання табличних елементів у шаблон файлу.
3. Authorization form
Обраний варіант переноситься менеджером у відповідний блок Quoted Option, по якому ньому формується PDF-файл Authorization form - документ, що завантажується на сервіс цифрових підписів та після підписання клієнтом, прикріплюється до угоди.

Для безпеки даних клієнтів розширено функціонал карточки клієнта - додано нове поле для збереження платіжних карт та ключів, типу "прихований CSV".

4. Посадкові документи

Після підтвердження оплати, менеджер додає в угоду інформацію про посадкові документи або дані для реєстрації.
    5. Розрахунок витрат та бонусів
    Реалізовано механізм розрахунку витрат та доходів компанії, нарахування бонусів відповідальним менеджерам за рахунок розширення функціоналу сутності "Угода".

    1. Маржа компанії - значення, що розраховується як різниця вартості сумі проданих послуг та витратами на угоду.
    2. Бонуси менеджеру - числове значення, що розраховується за спеціальною формулою використовуючи значення сума проданих послуг, витрати по угоді, маржа.
    6. Статистика
    У рамках проекту ведеться статистика по клієнтах, та контактних особам, які здійснюють поїздку разом з клієнтом - вони потрапляють у CRM як Контакт, по яких також формувати статистику по польотах.
      Що у підсумку?

      Проект, аналогів якому немає у світі вдалось реалізувати на базі програмного продукту Бітрікс24. Сервіс автоматизує рутину спеціалістів по покупці авіаквитків та пришвидшує взаємодію із клінтами.
      Маєте нестандартний проект?
      Вважаєте що Ваш проект нестандартний та потребує індивідуального підходу до автоматизації?
      Давайте розпочнемо роботу найближчим часом!