Кейс автоматизації Instagram-магазину за допомогою Бітрікс24 – Wise Solutions

Автоматизація Insagram-магазину та новий канал інтернет-продаж

Кейс: Автоматизація Insagram-магазину дитячого одягу за допомогою CRM Бітрікс24 та розробка інтернет-магазину.
Читати кейс
Про проект:
Клієнт - має активний аккаунт у соцмережі Instagram, який використовується в ролі торгової сторінки, де реалізуються товари - одяг для дітей. (Назва проекту не згадується, у зв'язку з NDA)

У певний момент клієнт стикнувся із ситуацією, коли не всі звернення встигають швидко та якісно обробити, а також часто губляться замовлення чи спілкування у direct manager. Тоді прийшли до висновку, що потрібна база, для обробки замовлень та відстеження усіх процесів - CRM-система.
автоматизація instagram-магазину
Як налаштована автоматизація?
Для того щоб налаштувати ефективно роботу компанії у СРМ було налаштовано різноманітні бізнес-процеси відповідно до алгоритмів роботи компанії.

Основний алгоритм роботи, що був налаштований це заведення менеджером по продажах угоди у СРМ, відповідно до замовлення в Інстаграм, й уже з інтерфейсу СРМ відбуваються процес обробки замовлення.
Що реалізовано?
Автоматизовані воронки під різні типи товарів
У клієнта є два типи товарів: Ті, які є на складі, Ті, як замовляються під замовлення. Відповідно, для них було реалізовано різні напрямки угоди специфічними етапами.

Перед створенням угоди менеджер перевіряє чи товар є в наявності чи потрібно замовляти.
Якщо товар є в наявності він переходить у звичайну воронку формування замовлення із класичними стадіями: оплата, відправка тощо.
Якщо товару немає в наявності, то угода створюється в іншому напрямку на менеджера по закупах (це окрема посада у компанії), який закуповує товар. Після того як товар прийшов та з ним усе гаразд, продовжують основну угоду.
Усі ці процеси є автоматизованими, що дозволяє оптимізовувати витрати часу менеджерів.
Що реалізовано?
E-commerce бізнес-процеси та інтеграція з 1С
Інтернет-магазин потребує типових е-комерс бізнес-процесів, які також були налаштовані: повернення замовлення, повернення коштів, БП скасовування замовлення тощо.

Налаштована інтеграція з 1С: обмін каталогом та кастомний обмін з 1С відповідно до специфіки оформлення замовлення.
Що реалізовано?
Інтернет-магазин та CRM - на одній платформі
Після цього виникла ідея створити сайт, як додатковий канал продаж.

Сайт реалізували на базі ліцензії Бітрікс24, проте зараз для цього є спеціальна ліцензія "CRM+Інтернет-магазин".

Сайт, тобто інтернет-магазин та CRM - на одній платформі. Таким чином каталог є спільним для корпоративного порталу та для сайту. Відповідно до замовлень на сайті відразу ж створюються угоди в СРМ. Для сайту робили додаткові системи такі як особистий рахунок та поповнення.
Що реалізовано?
HR-автоматизація та наскрізна аналітика
Після впровадження Бітрікс24, компанія активно перейшла до роботи з інструментом.

Додатково на порталі розробили процеси для підбору нових співробітників, воронку приймання на роботу та бізнес-процес адаптації і стажування нового співробітника. Таким чином часу на стажування затрачається менша та жоден із етапів не є упущеним.

Всю компанію перевели працювати у Бітрікс24, а в програмі адаптації ввели обов'язковим пункт навчання по Бітрікс24, для того щоб нові співробітники вміли грамотно працювати.

Компанія також активно використовує СРМ-аналітику, наразі доробляються додаткові, зокрема Звіти по часу перебування угоди в певних стадіях.


Що у підсумку?

Автоматизувавши продажі у Instagram-магазині клієнт отримав більш прозору роботу менеджерів та можливість до масштабування. Бітрікс24 дав змогу не лише оптимізувати роботу, але й організувати повноцінний інтернет-магазин, без додаткових доплат на покупку CMS, який став додатковим каналом інтернет-продаж.
Хочете автоматизувати роботу бізнесу?
Ваш проект потребує індивідуального підходу до автоматизації?
Давайте розпочнемо роботу найближчим часом. Бізнес працює краще з автоматизацією.