Замовник

Торгово-інжинірингова мережа "інтернет-магазин "Мультибокс"

Спеціалізація: Інтернет-магазин «Мультибокс» - представляє широкий асортимент продукції для авто провідних світових брендів: автобагажники на дах; автомобільні бокси; кріплення для транспортування велосипедів, автопалаток, сноубордів, лиж, човнів; фаркопи; аксесуари (ремені закріплення вантажів, обмежувачі, сітки для фіксації вантажу, зовнішні ланцюги проти ковзання та ін.). Асортимент налічує близько 4 000 найменувань товарів.

Регіон: Україна

Сайт: https://www.multibox.com.ua/

Основні цілі проекту

1. Збільшити кількість замовлень (транзакцій) на сайті.

2. Оптимізувати ціну за клік.

  • +22%
    Кількість транзакцій збільшилась
  • +44%
     Дохід збільшився
  • -44%
    Ціна за клік зменшилась

Для розуміння каналів, які є ефективними потрібна глибока аналітика. Якщо ви досі не можете зрозуміти, ефективність того чи іншого каналу, скоріш за все потрібно глибше зануритись у аналіз онлайн та/чи оффлайн каналів залучення клієнтів та поведінку клієнтів бізнесу. Ми переконані – ефективна аналітика та постійне покращення усіх складових роботи компанії як у Інтернет так і у offline середовищі – шлях до масштабування бізнесу та оптимізації витрат.

Схожі проекти

Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо