Основні цілі проекту
1. Збільшити кількість замовлень (транзакцій) на сайті.
2. Оптимізувати ціну за клік.
Торгово-інжинірингова мережа "інтернет-магазин "Мультибокс"
Спеціалізація: Інтернет-магазин «Мультибокс» - представляє широкий асортимент продукції для авто провідних світових брендів: автобагажники на дах; автомобільні бокси; кріплення для транспортування велосипедів, автопалаток, сноубордів, лиж, човнів; фаркопи; аксесуари (ремені закріплення вантажів, обмежувачі, сітки для фіксації вантажу, зовнішні ланцюги проти ковзання та ін.). Асортимент налічує близько 4 000 найменувань товарів.
Регіон: Україна
1. Збільшити кількість замовлень (транзакцій) на сайті.
2. Оптимізувати ціну за клік.
Клієнт співпрацює з компанією Wise Solutions протягом кількох років. Безперервно відбувається комунікація та оптимізація контекстної реклами в відповідності до потреб бізнесу, сезонності та інших факторів. Клієнт – відкритий до пропозицій зі сторони спеціалістів по покращенню ефективності реклами: збільшення кількості замовлень, зменшення вартості залучення клієнта, підвищення ROMI (з анг. Return On Marketing Investment).
У березні 2018 року була запущена рекламна кампанія Google Shopping, одразу ж після появи такої можливості в Україні. Звичайна торгова кампанія показала відмінні результати (детальніше у кейсі Запуск товарних оголошень для інтернет-магазину «Мультибокс»). Як тільки в країні, де клієнт реалізує свою продукцію з’явилась можливістю налаштовування «розумних» товарних кампаній, спеціалістом по контекстній рекламі компанії Wise Solutions, що працює над надим проектом було прийняте однозначне рішення – запропонувати та реалізувати Google Smart Shopping для інтернет-магазину «Мультибокс».
Для запуску розумних торгових кампаній є ряд вимог, що були виконані зі як зі сторони сайту замовника, так і зі сторони спеціалістів з контекстної реклами: необхідно щоб в аккаунті були торгові кампанії, та принаймні 20 конверсій у них за останні 45 днів. Додати на сайт глобальний тег і створити список ремаркетингу не менше, ніж з 100 користувачів (для того, щоб за допомогою динамічного ремаркетингу показувати персоналізовану рекламу тим, хто відвідував ваш сайт раніше). Рекламна кампанія Google Smart Shopping була запущена з 11 грудня 2018 року.
Навчання системи для оптимізації «розумної» торгової кампанії відбувається близько 15 днів. Після шести тижнів роботи Smart Shopping був проведений аналіз ефективності в порівнянні із звичайними торговими кампаніями. Результати ощасливили не лише Клієнта, але й увесь відділ контекстної реклами компанії Wise Solutions та відділу маркетингу загалом.
Для розуміння каналів, які є ефективними потрібна глибока аналітика. Якщо ви досі не можете зрозуміти, ефективність того чи іншого каналу, скоріш за все потрібно глибше зануритись у аналіз онлайн та/чи оффлайн каналів залучення клієнтів та поведінку клієнтів бізнесу. Ми переконані – ефективна аналітика та постійне покращення усіх складових роботи компанії як у Інтернет так і у offline середовищі – шлях до масштабування бізнесу та оптимізації витрат.
Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо