Основні цілі проекту
1. Збільшити кількість замовлень (транзакцій) на сайті.
2. Оптимізувати ціну за клік.
Інтернет – магазин Norim. На сайті запропоновано більше 10 тисяч товарів в наявності. Великий вибір продукції та низькі ціни – основні переваги серед конкурентів.
На сайті запропоновано більше 1500 товарів. Сам магазин працює фізично в Києві з 2002 року. Оновлений сайт працює з Червня 2020 року.
Регіон: Україна (крім Луганскої і Донецкої областей).
Пошукова мережа: Google.
Тривалість співпраці: з 13.09.2019 по сьогоднішній день.
Сайт: https://norim.com.ua/
1. Збільшити кількість замовлень (транзакцій) на сайті.
2. Оптимізувати ціну за клік.
Дуже великий асортимент товарів різних тематик. (посуд, інструменти, садові павільйони, косметика і парфумерія, велосипеди, термобілизна, галантерея, смартфони, рюкзаки та намети та багато іншого). На всі товари висока конкуренція, в тому числі від великих маркетплейсів (Rozetka, Prom.ua і т.д)
Для деяких категорій товарів присутня яскраво виражена сезонність.
Клієнти компанії в основному любителі не дорогих та практичних товарів для дому. Основна аудиторія покупців – чоловіки і жінки віком від 25 до 54 років.
Так, як, асортимент товарів широкий а ціна доступна покупки на сайті скоріше емоційні ніж ті, які потребують довгого обдумування, тому прийняття рішення в більшості випаків відбувається в день першого контакту з інтернет-магазином.
Клієнт звернувся до нас з потребою швидкого збільшення кількості замовлень через сайт. Контекстна реклама клієнта на час звернення вже працювала, та була налаштована абсолютно не правильно: висока ціна за клік, рекламні кампанії не поділені згідно з торговивими групами на сайті, не правильно написані оголошення (без розширень) та багато інших проблем. Тому було прийнято рішення розробляти усі рекламні кампанії з нуля.
Клієнту важливо було відчути ріст замовлень з інтернет-магазину та збільшення трафіку сайту. З контекстної реклами клієнт хотів получати в середньому не менше 30 транзакцій в день. Завдяки тестуванням різних варіантів, правильно вибраній стратегії, та прислуховуванню до рекомендацій нам вдалося навіть перевершити очікування клієнта.
Для досягнення KPI клієнта ми створювали рекламі кампанії з початку, а також протестувати багато різних типів реклами в Google Ads. Після короткого тестування стало зрозуміло, що з найкращою ефективністю працюють Торгові рекламні кампанії. Прийняли рішення використовувати їх, як основні РК, більшість бюджету перерозприділили та правильно відкориговали саме на них. В допомогу до торгових РК ми створили декілька пошукових рекламних кампанії для груп товарів, які показували найвищу конвертацію. В них, на бажання клієнта, створили окремі групи на брендові запити по торгивих марках. Також було запущенно динамічний ремаркетинг, адже він повертає клієнтів які вже взаємодіяли з сайтом. Це також допомогло збільшити не тільки кількість транзакцій через сайт, а ще й лояльність клієнтів.
За вказаний період поставлені цілі досягнуто та продовжено роботи над покращенням технічної та контентної складової, а також usability сайту. Для кожної задачі були розроблені рішення, які привели до результату.
Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо