Корпоративний сайт компанії «Полипарк», що займається комплексними поставками сировини, матеріалів та інструментів для виробництва композитів, являється виробником частини реалізованої продуктової лінійки. Працює з 2010 року.
Він має стабільну історію, займає нішеву позицію в Інтернеті серед профільних конкурентів в ПС Google та Яндекс. Також потрібно відмітити, що у пошуковій видачі, крім профільних, «Polypark» конкурує із маркет-плейсами та інформаційними сайтами.
Крім цього для деякого типу продукції яскраво виражена сезонність, що врахували при формуванні стратегії просування.
В Клієнт звернувся до Wise Solutions, так як хотів стабільного трафіку, що конвертується у прибуток. Він представив перелік цілей, які потрібно досягти за допомогою SEO:
1. Збільшення сеансів з органічного пошуку на +15% в місяць.
2. Збільшення кількості відвідувачів з пошуку на +20% в місяць.
3. Ріст видимості за рахунок збільшення кількості запитів у ТОП-10 на +30% у пошукових системах Google та Яндекс.;
Для досягнення поставлених цілей наші спеціалісти склали план дій, які можна поділити на 3 етапи:
1. Аналіз поточних показників.
2. Підготовка рекомендацій щодо покращення ранжування.
3. Впровадження рекомендацій безпосередньо на сайті.
Уже на початковому етапі виконання робіт було досягнуто наступні результати:
Потрібно пам’ятати – завжди можна знайти спосіб зробити краще. Просто з кожним разом потрібно бути більш винахідливим та спритним. Завдяки спільній роботі наших спеціалістів і клієнта досягнуто таких результатів.
Ми можемо підібрати ефективне рішення для Вашого бізнесу.